REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO
WWW.WSERCURELACJI.PL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Serwis www.wsercurelacji.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Usług, tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Serwis www.wsercurelacji.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Serwisu www.wsercurelacji.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
REGULAMIN - niniejszy regulamin Serwisu.
SERWIS - serwis internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.wsercurelacji.pl.
USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Serwisu.
FORMULARZ KONTAKTOWY – Usług Elektroniczna umożliwiająca Usługobiorcom skontaktowanie się ze Sprzedawcą w celu złożenia zapytania dotyczącego Usług świadczonych przez Sprzedawcę.
SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Wioletta Jadczak wykonująca działalność nierejestrowaną pod nazwą Wioletta Jadczak „W sercu relacji”, nie podlegającą wpisowi, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Zięby 18, 05-825 Szczęsne, adres poczty elektronicznej (e-mail): jadczak.w@gmail.com, numer telefonu: +48 692 220 922.
USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
PRZEDSIĘBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
USŁUGA – dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą. Usługi dzielą się na spotkanie coachingowe, indywidualne oraz warsztaty online i stacjonarne. Szczegółowe informacje na temat każdej Usługi, którą można zakupić w Serwisie, znajdują się na stronie Serwisu, w opisie Usługi.
UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Usługi zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Serwisu.
FORMULARZ ZAMÓWIEŃ – nieodpłatna usługa elektroniczna umożliwiająca złożenie Zamówienia w Serwisie.
ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi ze Sprzedawcą.
CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Usługę.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE USŁUG ORAZ ICH ZAMAWIANIA
Serwis www.wsercurelacji.pl prowadzi sprzedaż Usług za pośrednictwem sieci Internet.
Informacje znajdujące się na stronach internetowych Serwisu oraz w wiadomościach mailowych wysyłanych do zainteresowanych Klientów nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonej Usługi na warunkach podanych w ich opisie.
Cena Usługi uwidoczniona na stronie internetowej Serwisu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki.
Cena Usługi uwidoczniona na stronie Serwisu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian Cen w Serwisie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Usług po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
Sprzedawca w sposób jednoznaczny informuje Klientów o Cenach jednostkowych oraz promocjach i obniżkach Cen Usług. Obok informacji o obniżce, Sprzedawca uwidacznia najniższą Cenę Usługi, która obowiązywała w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki, a jeśli Usługa jest oferowana do sprzedaży w okresie krótszym niż 30 dni – Sprzedawca uwidacznia ich najniższą Cenę, która obowiązywała w okresie od dnia rozpoczęcia oferowania Usługi do sprzedaży do dnia wprowadzenia obniżki.
Zamówienia można składać:
za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wsercurelacji@gmail.com,
telefonicznie (numer telefonu: +48 692 220 922),
poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (sklep www.wsercurelacji.pl ) – 24h na dobę przez cały rok.
Warunkiem złożenia Zamówienia w Serwisie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
W przypadku, gdy Usługodawca jest zmuszony, przed rozpoczęciem wykonania Usługi z przyczyn od niego niezależnych, zmienić istotne warunki Umowy z Klientem, niezwłocznie powiadomi o tym Klienta.
W sytuacji, o której mowa w pkt 8 niniejszego paragrafu Klient jest zobowiązany niezwłocznie poinformować Sprzedawcę, czy:
przyjmuje proponowaną zmianę Umowy albo
odstępuje od Umowy Sprzedaży za natychmiastowym zwrotem wszystkich wniesionych przez Klienta świadczeń i bez obowiązku zapłaty jakiejkolwiek kary umownej.
Jeżeli Klient odstępuje od Umowy Sprzedaży zgodnie z pkt 9 niniejszego paragrafu lub jeżeli Sprzedawca odwołuje wykonanie Usługi stanowiącej przedmiot Umowy Sprzedaży z przyczyn niezależnych od Klienta, Klient ma prawo, według swojego wyboru:
otrzymać Usługę zastępczą o tym samym lub wyższym standardzie, chyba że zgodzi się na usługę o niższym standardzie za zwrotem różnicy w cenie,
żądać natychmiastowego zwrotu wszystkich wniesionych przez niego świadczeń.
Sprzedawca odpowiada za niewykonanie lub nienależyte wykonanie Usługi, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest spowodowane wyłącznie:
działaniem lub zaniechaniem Klienta,
działaniem lub zaniechaniem osób trzecich, nieuczestniczących w wykonywaniu usług przewidzianych w Umowie Sprzedaży, jeżeli tych działań lub zaniechań nie można było przewidzieć ani uniknąć,
siłą wyższą (zdarzenie o charakterze przypadkowym lub naturalnym tj. żywiołowym, nie do uniknięcia, takie, nad którym Sprzedawca nie panuje, zwłaszcza zdarzenia o charakterze katastrofalnych działań przyrody i zdarzenia nadzwyczajne w postaci zaburzeń życia zbiorowego, jak wojna, zamieszki krajowe, epidemia)
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
Do zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 7 Regulaminu.
Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
formularz odstąpienia od umowy,
pouczenie o utracie prawa do odstąpienia od Umowy zawartej na odległość,
niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (rachunek), który będzie wysyłany pocztą elektroniczna na adres mailowy Klienta.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
Sprzedawca udostępnia płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy, lub przelewem na telefon.
W płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 50 1050 1041 1000 0092 2179 9837 (ING Bank Śląski S.A.) Wioletta Jadczak „W sercu relacji”, Zięby 18, 05-825 Szczęsne. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”. W płatności przelewem na telefon, wpłaty należy dokonać na numer telefonu +48 692 220 922 Wioletta Jadczak. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
Usługa zostanie wykonana dopiero po jej opłaceniu.
§ 6
USŁUGA
Część ogólna.
Usługa jest dostarczana po upływie terminu do odstąpienia od Umowy o świadczenie Usług, chyba że Klient uprzednio wyraził wyraźną zgodę na świadczenie Usługi przed upływem tego terminu.
Z zastrzeżeniem ust. 1.1, świadczenie Usług następuje po zaksięgowaniu środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy.
Dokładne opisy poszczególnych Usług, a także szczegóły na temat wchodzących w ich skład elementów znajdują się na stronie Serwisu oraz w indywidualnych wiadomościach kierowanych do Klientów zainteresowanych Usługami Sprzedawcy.
Spotkania coachingowe indywidualne.
Po zawarciu Umowy Sprzedaży Usługi z Klientem oraz zapłacie, Sprzedawca kontaktuje się z Klientem na podany w Fromularzu Zamówienia adres e-mail lub numer telefonu w celu ustalenia dogodnego dla Klienta oraz Sprzedawcy terminu spotkania coachingowego indywidualnego.
Klient ma możliwość skontaktowania się ze Sprzedawcą w terminie 7 dni od zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi konsultacji. Sprzedawca w powyższym terminie również będzie się starał nawiązać kontakt z Klientem celem ustalenia terminu, o którym mowa w ust. 2.1.
W razie niemożności skontaktowania się z Klientem pod podanymi w Formularzu Zamówienia danymi w terminie 7 dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży Usługi, Sprzedawca samodzielnie wyznaczy termin wykonania Usługi spotkania coachingowego indywidualnego na dzień przypadający w ciągu następnych 4 tygodni. Klient zostanie poinformowany o terminie drogą mailową i/lub SMSową, na adresy podane w Formularzu Zamówienia.
Spotkania coachingowe indywidualne odbywają się za pośrednictwem wybranych przez Sprzedawcę środków porozumiewania się na odległość. Dostęp do spotkania online zostanie przesłany do Klienta przed terminem wykonania Usługi.
Warsztaty.
Warsztaty odbywają się w wyznaczonym terminie dla wszystkich uczestników. Dokładne daty Warsztatów zostały podane na stronie Serwisu, przy opisie konkretnego warsztatu. Data i miejsce warsztatu zostaje również zawarta w potwierdzeniu Zamówienia przesyłanym na adres e-mail Klienta.
Warsztaty odbywają się stacjonarnie lub za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość.
W razie nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa lub zachowań nielicujących z powagą warsztatów, Klient może zostać wyproszony w trakcie ich przebiegu, w szczególności w razie utrudniania uczestnictwa innych Klientów.
§ 7
REKLAMACJA
Podstawy i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta są określone w ustawie Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. – umowy o świadczenie usług do których odpowiednie zastosowanie znajdują przepisy o zleceniu. Sprzedawca odpowiada za szkodę wywołaną niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem zobowiązania.
Zawiadomienia o braku zgodności Usługi z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wsercurelacji@gmail.com.
W powyższej wiadomości w formie elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta będącego Konsumentem niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem– nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.
W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta, Sprzedawca może zaproponować odpowiednio:
doprowadzenie Usługi do zgodności z Umową na swój koszt (ponowne wykonanie),
obniżenie ceny Usługi (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny Usługi zgodnej z umową do Usługi niezgodnej z umową),
zwrócenie ceny Usługi.
Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Z zastrzeżeniem pkt 4 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
W razie odstąpienia od umowy, Umowa jest uważana za niezawartą.
Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi, w wypadku Umowy:
o świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości,
o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
Prawo odstąpienia od Umowy przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
§ 9
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Serwisu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
skorzystanie z Formularza Kontaktowego,
zawieranie Umowy Sprzedaży Usługi poprzez Formularz Zamówień.
Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Serwisie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Serwisu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu wysyłania wiadomości za pośrednictwem Formularza Kontaktowego zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą wysłania wiadomości albo zaprzestania jej wysyłania przez Usługobiorcę.
Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
dostęp do poczty elektronicznej,
przeglądarka internetowa,
włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania z Serwisu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wsercurelacji@gmail.com.
W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługodawcę sposób.
§ 12
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym,
Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wsercurelacji@gmail.com.
Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia),
wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 13
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.wsercurelacji.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3) są własnością Wioletty Jadczak wykonującej działalność nierejestrowaną pod nazwą Wioletta Jadczak „W sercu relacji”, nie podlegającą wpisowi, miejsce wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: Zięby 18, 05-825 Szczęsne, adres poczty elektronicznej (e-mail): jadczak.w@gmail.com , numer telefonu: +48 692 220 922. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.wsercurelacji.pl bez zgody Usługodawcy.
Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.wsercurelacji.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
Wszystkie nazwy handlowe, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.wsercurelacji.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Serwisu pod adresem www.wsercurelacji.pl użyte są w celach informacyjnych.
§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Serwisem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 7 niniejszego paragrafu.
Sądowe rozstrzyganie sporów:
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.,
ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) niebędącym jednocześnie Konsumentem, zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy.
Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
Coaching: Twoja droga powrotu do siebie.
Wioletta Jadczak
📞 692 220 922,
wsercurelacji@gmail.com